torsdag 9 september 2010

nr 52

3 kommentarer:

  1. Me like! Kul med Rom inspiration! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Massor med vackert du har skapat sen sist jag kikade förbi! =) Har du kollat imin nya blogg? Om inte så gör det, tänkte lägga upp en fantastiskt läckert recept på en härlig fredagsmiddag i min nya blogg. I pysselbloggen tänkte jag lägga upp lite nya alster så kika gärna förbi där oxå så skulle jag bli glad! =)

    Ha en trevlig helg, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig layout - jättefina detaljer och komponerat! Stort Grattis till uppdraget hos Scrap-Perra, ska bli roligt att se det fina du skapar med deras härliga material! Tack oxå för den uppmuntrande kommentaren i min blogg - ja, jag känner mig ju ändå som en vinnare på ett sätt! :) ♥ Kram Emmeli

    SvaraRadera